Iranian Agriculture News Agency

فرجی:

رسیدن به اهداف بخش کشاورزی، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر بسیجی است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: رسیدن به اهداف بخش کشاورزی، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر بسیجی است.

رسیدن به اهداف بخش کشاورزی، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار ایانا، سرهنگ پاسدار محسن فرجی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در بازید رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ از مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی، گفت:مقوله امنیت غذایی کشور و رونق تولید در بخش کشاورزی مستلزم روحیه جهادی و نگاه تخصصی است.

وی ضمن اشاره به مقوله بسیج به عنوان یک بازوی توانمند و کارآمد در کنار فعالیت های وزارت جهاد کشاورزی ،یادآور شد: با تلفیق همت بسیجی و تفکر جهادی می‌توان شاهد ثمرات زیادی برای دستیابی به امنیت غذایی کشور باشیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف بخش کشاورزی، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر بسیجی است، بیان کرد: اگر این تفکر حاکم باشد، بی شک شاهد رشد و توسعه مورد انتظار در سطح کشور خواهیم بود.

فرجی ضمن بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی عقبه ی سازندگی در مناطق محروم و جهاد را در ۸ سال دفاع مقدس به عنوان سنگر سازان بی سنگر پشتیبانی و اداره کرده است، تاکید کرد: جهاد کشاورزی به عنوان پرچمدار توسعه و تولید کشور در بخش کشاورزی است.

در این جلسه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گزارش جامع و مبسوطی در خصوص حضور فعال بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی در سطح ستاد، سازمان های تابعه و استان در بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی، شرکت در مراسم سالروز اولین شهدای عرصه کار و جهاد و روز شهدای جهاد سازندگی، فعال سازی بخش فضای مجازی، حضور فعال بسیج خواهران و کسب رتبه اول در سطح وزارتخانه ها، احداث قرارگاه اشتغالزایی در مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری راه اندازی آن در سطح کشور به عنوان خدمت رسانی جهادی و به صورت پایلوت در استان سیستان و بلوچستان، ساخت ۴ واحد مسکونی پس از سیل فروردین ۹۸ توسط گروه جهادی حیدریون در شهرستان سوسنگرد، استقرار و حضور فعال و شبانه روزی گروه جهادی حیدریون در زلزله سی سخت، راه اندازی هیئت های اندیشه ورز، پیگیری بازسازی نخیلات بی سر از آثار جنگ تحمیلی در خوزستان، مباحث کمک های مومنانه و پشتیبانی در زمینه تست ویروس کرونا با کمک کادر درمانی درمانگاه شهید شوریده وزارتخانه و سایر موارد ارائه کرد.

بسیج یکی از دستاورد های ارزشمند نظام مقدس انقلاب اسلامی

در ادامه سرهنگ پاسدار وحید تیموری رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ ضمن تشکر از ارائه گزارش توسط فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی به عنوان خط مقدم و کننده کار در حوزه بسیج  اظهار کرد: سبقه جهاد کشاورزی از جهاد سازندگی شروع می شود که یکی از نهاد های با ارزش و اثر گذار در انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه گفت: جهاد سازندگی سابق کارهای بسیار ارزند ه‌ای در مقطع زمانی خودشان که برآمده از متن مردم برای خدمت به مردم است انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: در حقیقت پشتیبانی شما و اعتمادی که امروز مردم به شما دارند از همان جهاد سازندگی است که یک گنجینه خوبی است برای تک تک دوستان.

تیموری ضمن بیان اینکه بسیج یکی از دستاورد های ارزشمند نظام مقدس انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج جهاد کشاورزی از تمامی ظرفیت ها برای تحقق آرمان های وزارتخانه تلاش مضاعف نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز در عمر با برکت ۴۲ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و ورود به گام دوم انقلاب، می بایست تلاشمان در جهت خدمت رسانی به بخش کشاورزی بیش از این باشد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیج کنار وزارتخانه است، تاکید کرد: با کمک بسیج این تفکر جهادی و انقلابی و ما می توانیم را در سطح کل وزارتخانه به مرحله اجرا بگذارد.

 تیموری ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری جهت ترمیم اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه دولت است که متاسفانه تا حدی آسیب دیده است، یادآور شد:  با اصلاح روش ها، رفتارها در سطح وزارتخانه و خط مقدم ترمیم و سالم سازی دستگاهها همان بسیج است که با تفکر انقلابی و جهادی و کار و تلاش مضاعف،می توان اعتماد آسیب دیده مردم را ترمیم یافت.

در پایان معاونین مرکز مقاومت بسیج،فرماندهان پایگاه و اعضای شورای مرکز جهت رفع موانع و نقش آفرینی در حوزه بخش کشاورزی در حضور رئیس سازمان بسیج ادارات و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی مباحثی را مطرح کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید