Iranian Agriculture News Agency

بازرگان:

موسسه رازی از ذخایر ارزشمند کشور و مستلزم حفاظت مستمر است

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که تمام کشورها از ذخایر و زیرساخت های حیاتی خود حفاظت و مراقبت می کنند، گفت: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ذخیره ای ارزشمند در کشور و مستلزم حمایت مستمر است.

موسسه رازی از ذخایر ارزشمند کشور و مستلزم حفاظت مستمر است

به گزارش خبرنگار ایانا و به نقل از موسسه رازی، کامبیز بازرگان در نشست مشترک با علی اسحاقی رئیس موسسه رازی و امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها که ظهر چهارشنبه در سالن زنده یاد دکتر کاوه موسسه برگزار شد، موسسه رازی را از ذخایر ارزشمند کشور که در منطقه و خاورمیانه مشابهی ندارد، خواند و گفت: موسسه رازی مجموعه ای بسیار مهم و استراتژیک است که از بدو تاسیس و در زمان پایه گذاری همواره مورد توجه مسئولان ارشد بود و مورد پایش قرار می گرفت.

بازرگان با تاکید بر این که هر کشوری برای حفظ زیرساخت های حیاتی خود سرمایه گذاری می کند، تاکید کرد: موسسه رازی حدود ۱۰۰ سال سابقه دارد و در حوزه سلامت بسیار تاثیرگذار است؛ چنین زیرساختی قابل تعمیم نیست و لازم است از آن حفاظت و مراقبت شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با داشتن چنین ساختار و کارکردی در حوزه سلامت کشور و انتظاری که در مواقع بحرانی مانند شرایط امروز کشور در مواجهه با کووید ۱۹، از مجموعه موسسه رازی داریم، طبیعی است که باید با حمایت از آن زمینه تدوام ارائه محصولات این موسسه را فراهم آوریم.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: حمایت درازمدت از مجموعه ارزشمندی مانند موسسه رازی با برخورداری از زیرساخت های خوب فنی و نیروی انسانی زبده و باتجربه، می تواند کشور را در مواقع حساس از بحران خارج کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید