Iranian Agriculture News Agency

مدیر زراعت جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

بیش از 220 هزار تن ذرت علوفه‌ای در چهارمحال و بختیاری برداشت می شود

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود برداشت ذرت علوفه‌ای با توجه به مشکلاتی ازجمله کم‌آبی نسبت به سال قبل کاهش داشته باشد اما انتظار می‌رود از همین سطح زیر کشت ذرت بیش از 220 هزار تن علوفه تولید شود.

بیش از 220 هزار تن ذرت علوفه‌ای در چهارمحال و بختیاری برداشت می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود برداشت ذرت علوفه‌ای با توجه به مشکلاتی ازجمله کم‌آبی نسبت به سال قبل کاهش داشته باشد اما انتظار می‌رود از همین سطح زیر کشت ذرت بیش از 220 هزار تن علوفه تولید شود.

محسن مهدوی مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سطح زیر کشت ذرت علوفه‌ای در سال جاری در این استان 3 هزار و 700 هکتار بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برداشت ذرت علوفه‌ای با توجه به مشکلاتی ازجمله کم‌آبی نسبت به سال قبل کاهش داشته باشد اما انتظار می‌رود از همین سطح زیر کشت ذرت بیش از 220 هزار تن علوفه تولید شود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به بهبود نسبی عملکردها در حوزه کشت ذرت انتظار می‌رود نسبت به سال گذشته کاهش چندانی در تولید ذرت علوفه‌ای در استان شاهد نباشیم.

مهدوی عنوان کرد: تعداد دامداری‌ها در چهارمحال و بختیاری نسبت به سطح آن بیشتر است لذا مصرف علوفه در آن زیاد است؛ ذرت علوفه‌ای برداشت شده از مزارع استان در دامداری‌های این استان و بعضاً استان‌های هم‌جوار مصرف می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید