Iranian Agriculture News Agency

پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی در سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از پلاک گذاری قریب به چهل درصد از ماشین های خودگردان کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات پلاک گذاری کلیه دستگاه های تراکتور و کمباین بدون شماره از نیمه ماه گذشته آغاز شده است و تا پایان شهریور به پایان خواهد رسید.

پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی در سپیدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری با اشاره به اینکه طرح پلاک گذاری با توجه به مصوبات کارگروه پیشگیری و به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی انجام می شود، اظهار کرد: تاکنون 350 دستگاه ماشین خودگردان کشاورزی در شهرستان سپیدان، با اخذ زوج پلاک از مرکز شماره گذاری استان فارس پلاک گذاری شده اند.

به گفته وی؛ از ابتدای فصل پاییز، تخصیص سهمیه سوخت به مالکین دستگاه های فاقد پلاک، منوط به تشکیل پرونده کامل پلاک گذاری خواهد بود.

نصیری با بیان اینکه فرآیند اجرای این طرح با همکاری پلیس راهور، جهاد کشاورزی و تعاونی تراکتورداران محقق خواهد شد، افزود: مجریان این طرح، دو نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان در شهرستان سپیدان، مشغول به فعالیت تشکیل پرونده پلاک گذاری هستند که روند تعریف شده را تحت نظارت مدیریت جهاد کشاورزی و با تأیید مسئول مکانیزاسیون و بازدید افسران پلیس راهور، به مرحله اجرا در می آورند.

وی افزود: در فرآیند مذکور، پس از تشکیل پرونده کامل متقاضیان توسط مجریان این طرح و ارسال پرونده به استان، از طریق رابطین استانی مجری طرح، پرونده های تشکیل شده به مرکز شماره گذاری استان تحویل و زوج پلاک اخذ می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از این مالکین تراکتورهای فاقد پلاک درخواست کرد در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر نمایندگی تعاونی تراکتورداران فارس در این شهرستان نسبت به تشکیل پرونده پلاک گذاری ماشین های خودگردان خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید