Iranian Agriculture News Agency

دفتر زکات در جهاد کشاورزی مرودشت گشایش یافت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افتتاح دفتر زکات در این مدیریت خبر داد و گفت: این مجموعه با همکاری و نظارت شورای زکات کمیته امداد امام خمینی، شورای زکات و شورای فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت فعالیت می کند.

دفتر زکات در جهاد کشاورزی مرودشت گشایش یافت

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ابراهیم کلانتری با بیان اینکه پرداخت زکات باید در بین مردم نهادینه شود، تصریح کرد: در نظر داریم با اقدامات آموزشی و ترویجی فرهنگ پرداخت زکات،  در جمع آوری و کاربرد صحیح  این فریضه الهی بیش از پیش گام برداریم.

امام جمعه موقت شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه زکات یکی از پایه‌های تقویت اقتصاد جامعه به‌ ویژه در راستای کمک به اقشار نیازمند است، بر لزوم ترویج فرهنگ زکات در بین کشاورزان و دامداران شهرستان تاکید کرد.

 وی از مسئولین پهنه های تولیدی خواست علاوه بر مشاوره هایی که به صورت تخصصی در زمینه نوع محصول و رعایت اصول فنی به کشاورز می دهند، موضوع زکات محصولات را نیز یاد آوری کنند.

کلانتری افزود: مجموعه جهاد کشاورزی با داشتن مروجین خوب به عنوان کارشناسان پهنه می تواند در امر گسترش فرهنگ زکات، آموزش های لازم را با همکاری کمیته امداد به کشاورزان و دامداران درخصوص زکات واجب و مستحبی ارائه دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید