Iranian Agriculture News Agency

طایری در گفتگو با ایانا خبر داد:

رفع تداخل اراضی ملی و زراعی از 50 روستای تابع شهرستان هوراند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند از رفع تداخل بیش از نصف پلاکهای دارای تداخل اراضی ملی و زراعی در روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد.

رفع تداخل اراضی ملی و زراعی از 50  روستای تابع شهرستان هوراند

احد طایری در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ضمن اعلام این مطلب افزود: درحوزه شهرستان هوراند تعداد 92  پلاک دارای تداخل اراضی ملی و زراعی در کارگروه شهرستانی تشخیص داده شده است که از این تعداد 50  پلاک به مساحت 35000  هکتار بوده که 36 پلاک با تشکیل و تکمیل پرونده شده و  با طرح در کارگروه شهرستانی و برای تصویب کارگروه استانی ارسال شده نهایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 5 پلاک هم با تکمیل پرونده  وتصویب کارگروه شهرستانی برای بررسی به کارگروه استانی ارسال شده و  تعداد 10 پلاک در حال تکمیل پرونده است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند با بیان اینکه در نتیجه رفع تداخل انجام شده در پلاکهای مذکور 2700 هکتار از اراضی زراعی که ملی اعلام شده بود آزادسازی شده است افزود: مقدمات رفع تداخل از مابقی پلاکهای باقی مانده فراهم شده است و قرارداد با پیمانکار دارای حائز شرایط تنظیم گردیده تا بزودی از باقی مانده پلاکها رفع تداخل شود و امید است با انجام اینکار پنج هزار هکتار از اراضی زراعی آزادسازی شده و وارد چرخه تولید محصولات کشاورزی شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید