Iranian Agriculture News Agency

افتتاح 2 طرح گلخانه ای در بیضاء

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: دو طرح گلخانه ای به مساحت 11 هزار و 700 متر مربع و با اعطای 65 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح 2 طرح گلخانه ای در بیضاء

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور امیریان با اشاره به اینکه طرح های مذکور همزمان با هفته دولت و با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گشایش یافته است، افزود: گلخانه گل و گیاه زینتی به مساحت 8500 مترمربع با ظرفیت تولید 850 هزار گل شاخه بریده در سال یکی از طرح ها است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گلخانه سبزی و صیفی به مساحت 3200 مترمربع و با ظرفیت تولید 150تن محصول در سال طرح دیگری هست که افتتاح شد، اضافه کرد: این طرح ها اشتغالزایی 25 نفری دارد و در روستای شهیدآباد و محمدآباد واقع هست.

او تصریح کرد: شهرستان بیضا با 86 واحد گلخانه، دارای رتبه نخست تولید محصولات گلخانه ای و قطب گلخانه در استان فارس است؛ محصولات گلخانه ای شهرستان عمدتا شامل گوجه فرنگی، خیار، فلفل دلمه، گل رز، مورینگا و بادمجان است.

در آئین افتتاح طرح های موصوف فرهاد شریفی قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کیامرث همتی فرماندار شهرستان بیضا، محمد جواد درویشی امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و محلی حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید