Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

یک طرح آبیاری نوین در زرین دشت به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرین دشت گفت: یک طرح آبیاری نواری 24 هکتاری در اراضی روستای خسویه این شهرستان به بهره برداری رسید.

یک طرح آبیاری نوین در زرین دشت به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روح الله دیانت با اشاره به اینکه از طرح مذکور در ایام گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان زرین دشت بهره برداری شده است، تصریح کرد: برای اجرای این سیستم نوین آبیاری بالغ بر 6 میلیارد و 168 میلیون ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه توسعه سیستم های نوین آبیاری از جمله اولویت های سازمان متبوع اوست، ابراز کرد: برای اجرای طرح موصوف اعتبار پنج میلیارد و 243 میلیون ریالی از طرف دولت در قالب کمک های بلاعوض تخصیص و پرداخت شده است.

او با یاد آوری اینکه به منظور تکمیل طرح آبیاری افتتاح شده بهره بردار نیز مبلغ 925 میلیون ریال هزینه کرده است، افزود: طرح های آبیاری نوین توسط شرکت های تخصصی اجرا و شرکت های ناظر نیز بر حسن اجرای عملیات نظارت دارند.

به گفته وی؛ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زرین دشت در توسعه طرح های آبیاری نوین فعالیت های خوبی داشته است و تا کنون تعهدات ابلاغی از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را به طور کامل انجام داده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید