Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی کوار خبر داد:

یک واحد تولید عرقیات گیاهی درکوار ساخته می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار گفت: طرح احداث یک واحد تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی با ظرفیت 150 تن در سال در روستای فتح آباد این شهرستان کلنگ زنی شد.

یک واحد تولید عرقیات گیاهی درکوار ساخته می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالرسول جوکار با اشاره به اینکه احداث طرح مذکور همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری فارس و عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، افزود: با احداث این واحد برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ساخت و راه اندازی صنایع غذایی و تبدیلی نیاز به سرمایه گذاری های سنگینی دارد، افزود: پیش بینی می شود  برای ساخت طرح مذکور حدود ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شود.

جوکار با تاکید بر اینکه ایجاد و توسعه صنایع وابسته به کشاورزی نقش بی بدیلی در افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی دارند، ابراز کرد: با راه اندازی طرح تولید و بسته بندی عرقیات بستر لازم برای ایجاد اشتغال و توسعه کشت گیاهان دارویی بیش از پیش فراهم می شود.

در مراسم مذکور امام جمعه و فرماندار شهرستان کوار، مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشته اند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید