Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آستان:

اختصاص 91هزار تُن انواع کود یارانه‌ای به آذربایجان‌غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه آغاز کشت پاییزه، 91هزار و 324 تُن انواع کود یارانه‌ای به این استان اختصاص یافته است.

اختصاص 91هزار تُن انواع کود یارانه‌ای به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،علیرضا قربانی  با بیان اینکه 100 نفر عامل فعال توزیع‌کننده کود در استان وجود دارد، اضافه کرد: کودهای یارانه‌ای با قیمتی کمتر نسبت به بازار آزاد در اختیار کشاورزان متقاضی قرار می‌گیرد و در حال حاضر 31 هزار تن از این میزان سهمیه تدارک و تامین شده و در بین کارگزاران استان توزیع شده و مقدار 7 هزار تن نیز بعنوان ذخیره در انبارهای شرکت خدمات حمایتی استان آماده توزیع است.

قربانی ادامه داد: این روند ذخیره سازی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود 3 هزار و 100 تن بیشتر می باشد و استان با آمادگی بیشتری از نظر ذخیره استراتژیک به استقبال کشت پائیزه می رود.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وظیفه و رسالت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی افزایش راندمان تولید و بالا بردن بهره وری در سطح کشور و استان است، اضافه کرد: با وجود همه محدودیت‌های مالی، ارزی و اجرایی به‌ویژه درگیری کشور با بیماری منحوس کرونا، طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، تامین و تدارک انواع نهاده‌های کشاورزی مطابق برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی هدف گذاری و در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید