Iranian Agriculture News Agency

با حضور استاندار فارس؛

بهره برداری از یک حلقه چاه در منطقه عشایری شهرستان سروستان

در چهارمین روز ازهفته دولت و با حضور استاندار فارس یک حلقه چاه درمنطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از یک حلقه چاه در منطقه عشایری شهرستان سروستان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، استاندار فارس در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به سایت اسکان عشایر شهرستان سروستان ضمن تبریک هفته دولت، گفت: بیشترین تعداد جمعیت عشایر کوچ رو در این استان حضور دارند و به عنوان یک جامعه مولد نیازمند توجه و حمایت های خاصی هستند.

عنایت الله رحیمی با بیان اینکه پروژه های خوبی توسط دستگاه های اجرایی آماده کرده شده است که در هفته دولت تقدیم مردم می شود، اظهار کرد: یکی از پروژه های مفید، آبرسانی به سایت اسکان عشایر در شهرستان سروستان است.           

وی ابراز کرد: در سال های اخیر توجه خاصی در زمینه سایت های اسکان، ایل راه ها، زیست بوم ها، آبرسانی و بهداشت و درمان به جامعه عشایری این استان صورت گرفته است.

رحیمی اظهار کرد: آبرسانی به سایت عشایری برای تکمیل امکانات زندگی عشایری و در جهت تولید مولدتر و بهره وری بیشتر عشایر و کل کشور صورت می گیرد.

در ادامه مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: از مجتمع آبرسانی و تامین آب سایت اسکان امامزاده و سرو نخودی در منطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی به بهره برداری رسید.

روح اله بهرامی با بیان اینکه طرح مذکور به منظور ساماندهی و اسکان ۲۵۰ خانوار عشایری متقاضی اسکان در قالب دو سایت اسکان ،تامین آب صورت گرفته و در حال حاضر خانوار های اسکان یافته از نعمت آب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید