Iranian Agriculture News Agency

در پیامی؛

وزیر جهاد کشاورزی از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی از اعتماد رییس جمهوری و رای اعتماد قاطع و افتخارآمیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

وزیر جهاد کشاورزی از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد

به گزارش ایانا، متن پیام دکتر سیدجواد ساداتی نژاد به این شرح است:

با الطاف و عنایات  خداوند سبحان، اعتماد رییس جمهوری محترم و محبوب و رای اعتماد قاطع و افتخار آمیز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار سنگین مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی بر دوش اینجانب قرار گرفته است.

بر خود فرض می‌دانم مراتب سپاسگزاری و تشکر و مباهات خویش را در این خصوص ابراز دارم و در برابر حمایت‌های بزرگوارانه همه دلسوزان نظام سر تعظیم فرود آورم.

بی‌شک توفیق در انجام چنین تکلیف سترگی تنها با عنایت حضرت حق، کشاورزان سختکوش و همراهی و همدلی صمیمانه جامعه بزرگ جهادی و کشاورزی کشور میسر خواهد شد.

اکنون زمان آن است که با اتخاذ سیاست‌های راهبردی، تحول در مدیریت جهادی و کشاورزی کشور، بهبود فضای تولید و امنیت غذایی و خوداتکایی در محصولات اساسی کشاورزی، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ کشاورزان و جهادگران کشور و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، تمام ظرفیت های موجود کشور را بالفعل رسانیم و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در دولت مردمی برای ایران قوی برداریم.

از این رو، اینجانب در نخستین قدم، دست همکاری و مساعدت به سوی همه کشاورزان، مدیران، کارشناسان، محققان، مروجان، مخاطبان و ذینفعان وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دست‌اندرکاران دراز می‌کنم و امید دارم با اتکال به عنایت خداوند و اراده مصمم همگانی، بتوانیم دوره پرافتخار دیگری را در کارنامه توفیقات درخشان نظام اسلامی رقم بزنیم و در این رهگذر از روح بلند امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای ادای تکلیف و انجام خدمت طلب استمداد و یاری دارم.

سیدجواد ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید