Iranian Agriculture News Agency

رئیس‌سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

43 پروژه عمرانی، تولیدی بخش کشاورزی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت 43 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

43 پروژه عمرانی، تولیدی بخش کشاورزی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان ، سید حسن میرعماد اظهارکرد: از این تعداد 33 پروژه در بخش عمرانی و 10 پروژه نیز در بخش تولیدی است که با صرف اعتباری معادل 504 میلیارد و و 296 میلیون ریال آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال جدید در این بخش ایجاد می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی زمینه اشتغال 786 نفر به صورت مستقیم و 406 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی  و ترویج همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

میرعماد با بیان اینکه عمده این پروژ‌ه‌ها در بخش عمرانی است گفت: در این بخش در هفته دولت 33 پروژه عمرانی با صرف اعتبار 170 میلیارد و 606 میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته همچنین 10 پروژه تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد که برای آماده سازی این پروژه‌ها 333 میلیارد و 690 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از 43 پروژه عمرانی و تولیدی تعداد 6 پروژه در بخش تولیدات گیاهی، 4 پروژه در بخش تولیدات دامی، 32 پروژه بخش آب و خاک و یک پروژه نیز در بخش ترویج است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید