Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از 25 پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از آغاز بهره برداری از 25 پروژه بخش کشاورزی جمعا به ارزش 580 میلیارد ریال و اشتغالزایی 104 نفر در هفته دولت خبر داد.

بهره برداری از 25 پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز؛ عبدالله مخبر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان این مطلب که در هفته دولت، 25 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 580 میلیارد ریال و اشتغالزایی 104 نفر به بهره برداری می رسد گفت: این پروژه ها شامل: 14 پروژه عمرانی و 11 پروژه تولیدی و خدماتی می باشد که در ایام هفته دولت آماده بهره برداری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: از این 25 پروژه 7 پروژه درشهرستان نظرآباد، 7 پروژه در ساوجبلاغ، 4 پروژه در فردیس، 1 پروژه در طالقان 2 پروژه در کرج و 4 پروژه نیز در اشتهارد قرار دارد.

 مخبر تصریح کرد: با توجه به شرایط خشکسالی، طرح های مرتبط با بهره وری آب در اولویت قرار گرفته است. وی افزود: از مجموع این طرح ها تعداد 14 پروژه در حوزه امور آب و آبیاری، شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و پوشش بتنی کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، لوله گذاری و بازسازی قنوات جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 143 میلیارد ریال با ایجاد زمینه اشتغال 49 نفر عملیاتی شده است.

همچنین 10 پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل2پروژه تولیدات دامی، 6پروژه تولیدات گیاهی و 3پروژه در بخش خدماتی است که جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 437 میلیارد ریال  و اشتغالزایی 55 نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید