Iranian Agriculture News Agency

نوروزی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

ساداتی نژاد دغدغه دامداران و کشاورزان را دارد

نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه آقای ساداتی نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و متخصصان است، گفت: ایشان در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای رفع مشکلات موجود در کشور را داشت، چرا که دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و... را دارد.

ساداتی نژاد دغدغه دامداران و کشاورزان را دارد

به گزارش ایانا و به نقل از خانه ملت، رحمت الله نوروزی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های وی، گفت: امروز همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور و تمام خطه های دارای کشاورزی مانند گیلان، مازندران، گلستان و... از انتخاب هوشمندانه دکتر ساداتی نژاد بسیار خرسند و راضی هستند، چرا که ایشان دارای تخصص و تعهد هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای ساداتی نژاد با اهتمام جدی  برای راه اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تا ساعت 10 شب در کمیسیون کشاورزی مجلس در حال تلاش در جهت حل مشکلات موجود است، افزود: برگشت قانوع انتزاع یکی دیگر از تلاش های آقای ساداتی نژاد است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در جریان بررسی بودجه سال 1400 جلسات مکرری را با حضور مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو داشتیم که ثمره آن پیش بینی 27 هزار میلیارد تسهیلات برای بحث تولید و اشتغال، 4 هزار میلیارد برای بیمه کشاورزی، 20 هزار میلیارد بودجه محرومیت زدایی برای روستاها با راهنمایی آقای ساداتی نژاد بود.

نوروزی با بیان اینکه آقای ساداتی نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و متخصصان است، گفت: یکی از نگرانی های اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از دست دادن ایشان است، چرا که وزیر پیشنهادی در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای موضوعاتی مانند کمبود تخم مرغ، مرغ، سم، کود، نهاده ها و... انجام داد. همچنین وی دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و... را دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید