Iranian Agriculture News Agency

در راستای طرح نظام نوین ترویج برگزار شد:

گردهمایی وبیناری محققان معین و کارشناسان پهنه شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: در راستای جلسات مشترک مرکز تحقیقات و آموزش با مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در زمینه طرح نظام نوین ترویج و همکاری محققان معین با کارشناسان پهنه نشست مجازی و وبیناری برگزار شد.

 گردهمایی وبیناری محققان معین و کارشناسان پهنه شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: در راستای جلسات مشترک مرکز تحقیقات و آموزش با مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها در زمینه طرح نظام نوین ترویج و همکاری محققان معین با کارشناسان پهنه، یک نشست مجازی و وبیناری  مورخه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور آقای صالحی معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و آقای دکتر موسوی و آقای دکتر مردای محققان معین مرکز تحقیقات و آقای مهندس احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان و کارشناسان پهنه شهرستان سامان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان سامان برگزار شد .

 در این نشست صالحی معاون محترم پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در مورد همکاری مرکز تحقیقات و بخش اجرا در شهرستان مواردی را مطرح نمودند.

در ادامه این نشست هر یک از کارشناسان مسائل و مشکلات کشاورزی مربوط به پهنه خود را عنوان نموده و در خصوص چگونگی حل مشکلات با محققان معین بحث و گفتمان شد .

در پایان فرنگیس بهرامی مسئول اداره ترویج شهرستان در خصوص همکاری با محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات اعلام آمادگی کرده تا آموزه های علمی و توصیه های فنی محققان به نحو شایسته در اختیار کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید