Iranian Agriculture News Agency

به منظور تخصیص سهیمه سوخت؛

پلاک گذاری ماشین های کشاورزی مرودشت تا پایان شهریور ماه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به الزام پلاک گذاری تراکتور و کمباین های با کارکرد ۲۵ سال و بالاتر در این شهرستان به منظور تخصیص سهمیه سوخت این ادوات گفت: طرح پلاک گذاری ماشین های خود گردان کشاورزی از نیمه مرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه نیز ادارمه دارد.

پلاک گذاری ماشین های کشاورزی مرودشت تا پایان شهریور ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح مذکور اجرا می شود، تصریح کرد: تاکنون قریب به 300 دستگاه مراحل تشکیل پرونده را کامل و  تعدادی دیگر نیز در حال تشکیل پرونده هستند و مابقی تراکتور ها نیز تا پایان شهریور ماه باید تعیین تکلیف شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تخصیص سهمیه سوخت پاییز به مالکین دستگاه های مذکور منوط به تشکیل پرونده های پلاک گذاریی هست که آماده تحویل به پلیس راهور است، اظهار کرد: مالکان دستگاه های خود گردان برای دریافت سهمیه سوخت پائیزه فقط تا پایان شهریور ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

به گفته وی؛ دو دفتر نمایندگی شرکت تعاونی تراکتور داران ضمن هماهنگی صورت گرفته با شرکت تعاونی کمباین داران در محل های تعیین شده کار تشکیل پرونده متقاضیان و ماشین آلات مشمول را انجام می دهند.

همتی با اشاره به اینکه طرح پلاک گذاری با همکاری جهاد کشاورزی، پلیس راهور، تعاونی تراکتور داران و تعاونی کمباین داران اجرایی شده است، ابراز کرد: دستگاه های متعلق به سال ۱۳۷۴ و ما قبل باید در مدت زمان تعیین شده پرونده پلاک گذاری را کامل کرده باشند؛ ذی نفعان می توانند برای اطلاع از روند اجرای کار به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید