Iranian Agriculture News Agency

اخذ کد استخدامی رسمی قطعی برای کارکنان مشمول قانون ایثارگری

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳ مورد کد استخدامی مستخدم رسمی قطعی برای کارکنان مشمول قانون ایثارگری، از سامانه کارمند ایران اخذ شده است.

اخذ کد استخدامی رسمی قطعی برای کارکنان مشمول قانون ایثارگری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سمیه سلیمی با بیان اینکه  پرونده  104 نفر از مشمولین نیز در دست اقدام است، ابراز کرد: ۲۰ نفر از کارکنان شرکتی و ۱۵ از کارکنان قرارداد حجمی مدیریت امور اراضی بودند که پس از بررسی اولیه به مدیریت هسته گزینش معرفی شده اند.

به گفته وی؛ فرایند درخواست ۶۹ مورد از کارکنان رسمی آزمایشی، پیمانی، قرارداد مشخص، کارگری و طرح عمرانی در سامانه در دست اقدام است و مستندات تبدیل وضعیت کارمندان ایثارگر طراحی و شرکتی نیز پس از تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه کشور قابلیت پیگیری و بارگذاری دارد.

سلیمی بیان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل بند (د) تبصره (20) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران، در مرحله اول پس از فراخوان در سطح مرکز استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها،  در تیرماه سال جاری مستندات و مدارک مورد نیاز مشمولین دریافت شد.

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: این مدیریت اسامی و اطلاعات واجدین شرایط را در سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) از مجموعه سامانه های سازمان اداری و استخدامی کشور ثبت کرده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید