Iranian Agriculture News Agency

کریمی در گفتگو با ایانا تاکید کرد:

تخصیص 12 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت جهت مصارف بخش کشاورزی در مراغه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه از تخصیص 12 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت جهت مصارف بخش کشاورزی در این شهرستان طی 4 ماه گذشته خبر داد.

تخصیص 12 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت جهت مصارف بخش کشاورزی در مراغه

اسماعیل کریمی اصل در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این خبرگفت: تامین سوخت به موقع و مورد نیاز برای فعالیت ماشین آلات کشاورزی یکی از راه های افزایش تولید محصول کشاورزی در واحد سطح می باشد که تولید حاصل را از لحاظ کمی و کیفی تضمین می نماید و در شهرستان مراغه به این موضوع توجه جدی شده است. 

وی ادامه داد: سوخت تخصیصی به هر تراکتور براساس سطح زیر کشت بوده است که در سه ماهه ابتدای امسال به تعداد 4272 درخواست به مدیریت شهرستان تحویل داده شده است که در حدود 7 میلیون و 200 هزار لیتر سوخت اختصاص یافته است. 

 معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه افزود: میزان درخواست سوخت ماشین آلات کشاورزی در تیر ماه 1400 در سطح شهرستان 3000 درخواست می باشد که با تخصیص حدود 5 میلیون 400 هزار لیتر نفت گاز همراه بوده است.

 کریمی اصل میزان سوخت تخصیصی تا پایان نیمسال اول سالجاری را حدود 15 میلیون  لیتر پیش بینی کرد و گفت: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیرکشت، تعداد ادوات کشاورزی و اجرای طرح راستی‌آزمایی انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید