Iranian Agriculture News Agency

سرمایه گذاران در حوزه صنایع تبدیلی تکمیلی مورد حمایت قرار می گیرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از سرمایه گذاران در حوزه صنایع تبدیلی تکمیلی با در اختیار گذاشتن تسهیلات کم بهره حمایت می شود.

سرمایه گذاران در حوزه صنایع تبدیلی تکمیلی مورد حمایت قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمد طمراسی در بازدید از شهرستان های کازرون و کوه چنار تصریح کرد: صنایع تبدیلی تکمیلی مخصوصا در بحث خرما برای شهرستان کازرون جز مزیت ها است که از مسئولین محترم شهرستان تقاضا دارم متقاضیان را حمایت و هدایت کنند.

وی ابراز کرد: کشت های گلخانه ای به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان است و متقاضیان در این زمینه از تسهیلات با نرخ بهره بسیار پایین برخوردار می شوند.

در ایران دشت غیر ممنوعه وجود ندارد

طمراسی اظهار کرد: آب امروز آدرس  بسیار خوبی  برای تصمیمات کلان کشوری است چرا که در ایران هیچ دشت غیر ممنوعه وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: ما میراث دار منابع  پایه تولید هستیم و در زمان اخذ تصمیمات علاوه بر حفظ منابع موجود در برنامه ریزی بلند مدت، باید تجدید منابع از دست رفته در دستور کار قرار گیرد.

سفر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس همراه با محمد مهدی برومندی معاون وزیر در امور باغبانی، مسعود منصور رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور صورت گرفت در این سفر از باغ های دیم روستای دوسیران از توابع شهرستان کوه چنار و چند طرح کشاورزی شهرستان کازرون بازدید شد.

باغ های دیم روستای دوسیران مساحت دو هزار هکتاری دارد و درختان انجیر، انگور، بادام و گردو دارد که عمده درختان این باغ ها انجیر است. باغ های مذکور در عرصه منابع ملی قرار دارد، تعیین تکلیف وضعیت مالکیت باغ ها، پیگیری پرونده رفع تداخل پلاک های کوهمره نودان و بهسازی جاده دسترسی به این باغ ها از مواردی بود که در این بازدید بررسی شد.

در این بازدید که به دعوت فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت،  احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس،  سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان  و عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس و جمعی از مدیران در این بازدید معاونین وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید