Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح 7 طرح کشاورزی در بابل/ اعتبار 418 میلیاردی

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، 7 پروژه زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی با اعتبار 418 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

افتتاح 7 طرح کشاورزی در بابل/ اعتبار 418 میلیاردی

به گزارش خبرنگار ایانا درمازندران، محسن علی گل زاده گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت «2 تا 8  شهریور» هفت پروژه زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان بابل افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: این پروژه ها با کل اعتبار هزینه شده 418 میلیارد و 340 میلیون ریال از محل تامین اعتبارات ملی و استانی، استفاده از تسهیلات و آورده شخصی به بهره برداری خواهد رسید.

وی پروژه های افتتاحی را شامل احداث باغ سیاه ریشه در اراضی شیبدار با نهال یارانه دار در 8 هکتار اراضی روستای بالا ولیک، احداث گلخانه لیموترش به مساحت یک هزار و 500 مترمربع در روستای کلهودشت، احداث گلخانه سبزی و صیفی به مساحت یک هزار مترمربع در روستای میانرود، احداث کانال بتنی مستطیلی به طول 335 متر در روستای میرود پشت،حفر یک حلقه چاه زراعی در روستای باریکلا، تجهیز و یکپارچه سازی 12 هکتار اراضی شالیزاری روستای مومن آباد و شالیکوبی مدرن با ظرفیت تولید و بسته بندی 4 هزار تن در سال در روستای آغوزبن برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل در خاتمه تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ضمن بهره مندی کشاورزان در روستاها، برای 21 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید