Iranian Agriculture News Agency

ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان کازرون تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از عزم جزم امور اراضی این شهرستان برای اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ ها در سطح شهرستان کازرون خبر داد و گفت: هشت مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای احمد آباد پل آبگینه و محدوده آب خیرات قلع و قمع شد.

ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان کازرون تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون تصریح کرد: پنج باغ شهر به مساحت 2.5 هکتار در محدوده اراضی کشاورزی در حال شکل گیری بوده، دو مورد دیوار کشی در اطراف اراضی کشاورزی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و یک استخر غیر مجاز در اراضی ملی به مساحت 400 متر مربع تخریب شد.

رشیدی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ ها اظهار کرد: بارها تذکر داده ایم که بدون مجوز در زمین های کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری صورت نگیرد چرا که اموال خود افراد از بین می رود.

وی ابراز کرد: این تخریب ها در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان کازرون انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: تلاش‌های این مدیریت برای کوتاه کردن دست متصرفان از بستر تولید غذای مردم با جدیت ادامه دارد و از  همشهریان عزیز درخواست می شود با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به سامانه ۱۳۱ حفاظت اراضی جهاد کشاورزی اطلاع رسانی و گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید