Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را فرصتی برای قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده این نقش‌آفرینان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بویژه در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی کشور دانست.

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران آگاهی، با تلاش بی‌وقفه خود‌ در جهت رشد و بالندگی جامعه نقش سازنده ای ایفا می‌نمایند. روز خبرنگار (۱۷مراد ماه) فرصت مناسبی است تا قدردان گوشه‌ای از زحمات و تلاش های ارزنده این نقش‌آفرینان در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بویژه در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی کشور باشیم.

رسانه‌ها در ایجاد نشاط در جامعه، حل معضلات و توسعه تعاملات مخاطبان و ذینفعان نقش مؤثری دارند و پیش‌نیاز عبور از شرایط کنونی، حرکت در مسیر جلب رضایت و مشارکت مردم،‌ ایجاد همبستگی و تقویت امید جامعه به آینده است و هر چه نخبگان، فعالان رسانه‌ای و عموم شهروندان در این مسیر فعال‌تر باشند؛ بهتر می‌توان از تنگناهای پیش رو عبور کرد.

اینک که ملت عزیزمان از طرفی با ویروس فراگیر کرونا درگیر و از طرف دیگر تحت شدیدترین تحریم‌های ناجوانمردانه قرار دارند؛ در خط مقدم، نگاه فنی و رویکرد نقادانه و تبیینی رسانه‌ها و خبرنگاران نسبت به برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی، به ایجاد فضایی امیدبخش و اعتمادآفرین‌ در جامعه کمک خواهد کرد.

بدون تردید خبرنگاران با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می‌توانند زمینه‌ساز گذر از این مسیر و حرکت به سمت فتح قله‌های تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.

با یاد شهدای عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، بار دیگر ضمن تبریک هفدهم مردادماه و روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاس خبرنگاران، دبیران و مدیران مسئول رسانه ها، امیدوارم در عرصه خطیر اطلاع رسانی و استمرار همکاری‌ها با یخش کشاورزی، بیش از پیش موفق باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید