Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جلسه کمیته فنی بذر:

محقق شدن تولید بذر استان لرستان مطابق با برنامه تدارک و تکثیر بذر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد ارقام خریداری شده شامل ۱۱ رقم بذر گندم دیم و ۱۷ رقم بذر گندم آبی بوده و ان شاءالله برای کشت پاییزه مشکلی وجود نخواهد داشت.

 محقق شدن تولید بذر استان لرستان مطابق با برنامه تدارک و تکثیر بذر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان؛  اسفندیار حسنی مقدم در جلسه کمیته بذر استان که با حضور کلیه اعضاء برگزار شد اعلام کرد برنامه تولید و تکثیر بذر استان بطور کامل محقق گردید.

 وی افزود: در همین راستا مقدار بیش از ۲۶ هزار تن انواع بذر گندم شامل ۱۹ هزارو ۵۲۶ تن بذر گندم دیم و ۶ هزار و ۵۰۹ تن بذر گندم آبی برای اقلیم های مختلف استان تولید شده است که علاوه بر تامین نیاز بذر استان میتوانیم مقداری از بذر مورد نیاز استانهای دیگر را نیز تامین کنیم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد ارقام خریداری شده شامل ۱۱ رقم بذر گندم دیم  و ۱۷ رقم بذر گندم آبی بوده و ان شاءالله برای کشت پاییزه مشکلی وجود نخواهد داشت.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بر نظارت دقیق توزیع بذر و دیگر نهاده ها بر اساس سامانه الکترونیکی اعلام شده تاکید کرد و از همه دست اندر کاران و اعضای کمیته بذر استان که با وجود بروز پدیده خشکسالی نهایت دقت و تلاش را در تهیه بذر مورد نیاز استان به عمل آورده اند تقدیر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید