Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار‏

خبرنگاران شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشند

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در آستانه فرارسیدن هفدهم مردادماه ، در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

خبرنگاران شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام تبریک اکبر فتحی به شرح زیر است:

بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ

ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یسْطُرُونَ

درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی شهید عرصه اطلاع رسانی، خبر و روز خبرنگار و بهانه ای برای قدردانی از کسانی است که عصر اطلاعات و ارتباطات به آنان نیاز وافر دارد.

قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدر شناسی می باشند و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا، همراه دستگاه های اجرایی برای آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.

 کسانی که سلامت فکری و فرهنگی جامعه مدیون تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه آنان است.

خبرنگاری کار بسیار طاقت فرسائی بوده که به اعتقاد صاحبنظران جزو سخت ترین حرفه های دنیا می باشد و گرامیداشت و حمایت از این قشر پر تلاش جامعه نباید به یک روز و یا هفته خاصی محدود شود.

اینجانب از تلاشهای بی دریغ شما مردان و زنان حقیقت گو که با فروتنی و بی ادعا در عرصه خبر و اطلاع رسانی و روایت حق و حقیقت به ویژه در انتقال اخبار و سیاستهای بخش بزرگ کشاورزی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید و در نگارش قلم و خبر امانت داری، تعهد مداری، دلسوزی و وظیفه شناسی را پیشه خود کرده اید تقدیر و تشکر می نمایم و از ایزد منان برای همه تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت، سعادت و سرافزاری تمنا دارم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید