Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

طرح‌های راکد آبیاری نوین استان قزوین تکمیل می‌شوند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اختصاص اعتباری ویژه به مبلغ ۴۳ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، طرح‌های راکد آبیاری نوین در سطح استان که به دلایل متعدد تاکنون نیمه کاره باقی مانده‌اند، تکمیل خواهند شد.

طرح‌های راکد آبیاری نوین استان قزوین تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه‌ی فوق العاده‌ای که به منظور تعیین تکلیف طرح‌های راکد سامانه‌های نوین آبیاری این استان در سالن جلسات حوزه ریاست این سازمان برگزار شده بود، با اعلام این خبر افزود: این اعتبار به منظور تکمیل و راه‌اندازی طرح های تجمیعی عمومی سامانه‌های نوین آبیاری که بعلت کمبود اعتبار ناشی از افزایش قیمت‌ها دچار رکود عملیات اجرایی شده بودند، تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: مبلغ ۴۳ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار مصوب شامل ۲۵ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت، ۱۰ هزار میلیون ریال تامین اعتبار توسط نمایندگان محترم مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و ۷ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال مشارکت نقدی بهره برداران است.

خمسه تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار و مشارکت بهره‌برداران، تعداد ۸ طرح سامانه‌ نوین آبیاری نیمه تمام در مساحت ۲۲۶۵ هکتار در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک و تاکستان، تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهند رسید. 

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف همه طرح‌های راکد و نیمه تمام، اظهار کرد: تلاش می‌شود امسال تمامی طرح‌های راکد در حوزه آبیاری‌های نوین که به دلایلی نظیر افزایش هزینه‌های اجرا و سایر مشکلات نیمه تمام باقی مانده‌اند، تکمیل و به بهره برداری رسیده و یا تعیین تکلیف شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید