Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

کاستن از دغدغه‌ کشاورزان و حل مشکلات آن‌ها مهمترین اولویت جهاد کشاورزی استان قزوین است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه برگزاری میز خدمت در شهرستان بویین زهرا گفت: کاستن از دغدغه‌ها و حل مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی وظیفه ذاتی مجموعه جهاد کشاورزی بوده و همواره در دستور کار این سازمان قرار داشته است.

کاستن از دغدغه‌ کشاورزان و حل مشکلات آن‌ها مهمترین اولویت جهاد کشاورزی استان قزوین است

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه برگزاری میز خدمت جهاد کشاورزی در بویین زهرا که پیش از ظهرامروز جمعه  ۸ مرداد ماه در محل اقامه نماز جمعه این شهر برگزار شد، گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و خدمت به مردمی که در طول سال‌های مختلف برای حفاظت از ایران اسلامی و انقلاب همواره در صحنه مبارزه بودند همواره مورد تاکید بوده است.

وی ادامه داد: مسئولان در رده‌ها و مسئولیت‌های مختلف وظیفه خدمت‌رسانی و رسیدگی به امورات مردم را بر عهده دارند و مجموعه جهاد کشاورزی استان قزوین نیز همواره در تلاش است تا با کاستن از دغدغه‌ها و حل مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، مسیر هموارتری برای تولید در این بخش ترسیم کند.

خمسه با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از هر فرصتی برای پرداختن به مصائب و مشکلات مردم استقبال می‌کند، افزود: بسیار مفتخریم که امروز توفیق حضور میان نمازگزاران نماز جمعه بویین زهرا را داشتیم و این فرصت فراهم شد به سوالات و مشکلات مراجعه کنندگان بصورت حضوری پاسخ داده شود.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی خدمت صادقانه به شهروندان را همواره در دستور کار خود قرار داده است و تمام تلاش خود را در این راه به کار گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید