Iranian Agriculture News Agency

آموزش مجازی بهره برداران شهرستان ریگان در شرایط همه گیری کووید 19

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ریگان گفت: تا پایان خرداد1400 قریب به 80 کلاس آموزشی به صورت وبینار در زمینه های مختلف زراعی، باغی، دامی وترویجی برای کارشناسان برگزار شده است که تمامی کارشناسان این مدیریت در 90درصد وبینارهای آموزشی شرکت کرده و از مطالب آموزنده آنها استفاده کرده‌اند.

آموزش مجازی بهره برداران شهرستان ریگان در شرایط همه گیری کووید 19

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، فرامرزی افزود: بعضی از وبینارها نیاز به آموزش حضوری نیز داشتند مانند سرویس تراکتور، نمونه برداری صحیح خاک، که تقریبا در تمامی وبینارها مطالب کامل بود.

فرامرزی خاطرنشان کرد: وبینارهای مربوط به محصولات این شهرستان از جمله تغذیه خرما،آفات و بیماریهای خرما، مبارزه با زنجره خرما برای کارشناسان برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان این مدیریت 9نفر می باشند واز این وبینارهای آموزشی استفاده می کنند، افزود:کارشناسان این مدیریت به عنوان مروج به طور مستقیم با کشاورزان و دامداران در ارتباط هستند که قریب50 درصد دامداران و کشاورزان از این آموزشها استفاده کرده اند و بعضی از وبینارهای تخصصی که مربوط به محصولات شهرستان بوده است از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شده است تا کشاورزان و دامداران علاقمند نیز در این دوره ها شرکت کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید