Iranian Agriculture News Agency

تزریق واکسن افراد بالای ۱۸ سال عشایر خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به دلیل تغییر فصل و در دسترس نبودن عشایر، تزریق واکسن به این افراد در دستور کار قرار گرفته و همکاران ما با حضور در مناطق عشایری افراد بالای 18 سال را واکسینه می کنند.

تزریق واکسن افراد بالای ۱۸ سال عشایر خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان خراسان شمالی، افشین دلشاد با بیان اینکه در حال حاضر در روستاها و شهرها تزریق واکسن برای افراد بالای 60 سال انجام می شود، افزود: واکسیناسیون در روستاها در خانه های بهداشت و در شهرها نیز در مراکز تجمیعی انجام می گیرد و نیروهای علوم پزشکی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در این مراکز حضور دارند.

وی تاکید کرد: گروه سنی بالای 60 سال با ورود به سامانه   salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام واکسن اقدام کنند و منتظر دریافت پیامک باشند و از مراجعه بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آغاز تزریق واکسن برکت در خراسان شمالی گفت: واکسن برکت از نظر کیفیت و ایجاد ایمنی مانند سایر واکسن های وارداتی است و در تمامی مراکز تجمیعی استان براساس گروه سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تزریق واکسن برکت و دیگر واکسن های وارداتی انجام می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید