Iranian Agriculture News Agency

بارگذاری سهمیه نهاده‌های دامی واحدهای پرورش دام‌های نیمه صنعتی اعلام شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و گرانی علوفه جهت تغذیه دام‌های نیمه صنعتی، برای کمک به جامعه مولد صنعت دامپروری استان نهاده های دامی جو، ذرت و کنجاله سویا اختصاص پیدا کرده است.

بارگذاری سهمیه نهاده‌های دامی واحدهای پرورش دام‌های نیمه صنعتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کرامت اله کیومرثی ابراز کرد: برای ۷۰۲ نفر بهره بردار گاوشیری نیمه صنعتی و روستایی به ازای هر راس دام هویت گذاری شده، ۳۰۰ گرم کنجاله سویا، یک کیلوگرم جو و 1.4کیلوگرم ذرت از طریق سامانه بازارگاه برای اتحادیه های مربوطه تخصیص پیدا کرد و بارگذاری شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که طی دو سه روز گذشته از طریق  سامانه سپند به دامداران با ارسال پیامک اطلاع رسانی شده است، اظهار کرد: مقدار ۶۱۲ تن جو و ۸۵۷ تن ذرت جهت پروار بندان دام های سنگین  نیز بارگذاری شده که از طریق اتحادیه و تعاونی های مربوطه قابل خرید و توزیع خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: از این پس جهت شفاف سازی و اطلاع به روز از میزان و توزیع نهاده ها ی دامی در تمام نقاط استان پهناور فارس از طریق پورتال این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید