Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین خبر داد؛

اتمام شماره گذاری و صدور پلاک انواع تراکتور و کمباین

اتمام شماره گذاری و صدور پلاک انواع تراکتور و کمباین گفت: در این طرح تعداد 6 دستگاه کمباین و 855 دستگاه تراکتور شماره گذاری و مالکان این ماشین آلات صاحب پلاک شدند.

اتمام شماره گذاری و صدور پلاک انواع تراکتور و کمباین

به گزارشخبرنگار ایانا در استان اردبیل محمد حسنی اتمام شماره گذاری و صدور پلاک انواع تراکتور و کمباین گفت: طرح شماره گذاری ماشین آلات خود گردان کشاورزی (تراکتور و کمباین ) با همکاری پلیس راهور و پلیس آگاهی شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دفترخانه ثبت اسناد و مدیریت جهادکشاورزی و با نظارت سازمان جهادکشاورزی استان اجرا و به اتمام رسید. در این طرح تعداد 6 دستگاه کمباین و 855 دستگاه تراکتور شماره گذاری و مالکان این ماشین آلات  صاحب پلاک شدند.

وی اضافه کرد: از ضروریات شماره گذاری ماشین آلات؛ شناسه دار کردن آنها جهت ارائه خدمات بهتر در عرصه مکانیزاسیون کشاورزی بوده و این امر مهم با تلاش عوامل مربوطه به نحو احسن انجام گرفت. با اتمام شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، امکان دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق جهت اتحاذ تصمیمات مدیریتی مهیا شده است.

وی اضافه کرد: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی ؛ ساماندهی و سنددار کردن ماشین آلات فاقد سند بوده و با انجام این کار مشکلات مالکیتی برطرف و ساماندهی نظام تخصیص سوخت بر مبنای پلاک گذاری انجام و از قاچاق سوخت نیز جلوگیری خواهد شد و علاوه بر آن نیاز سوخت مورد نیاز ماشین آلات یاد شده به موقع تامین و مشکلات مرتبط بر طرف خواهد شد.

ایشان در پایان اشاره کردند : شهرستان سرعین اولین شهرستان استان بوده که طرح شماره گذاری ماشین های کشاورزی را به اتمام رسانده و موفق به کسب رتبه اول در شماره گذاری ماشین های کشاورزی، صدور سند مالکیت تک برگ، پلاک و کارت ماشین های کشاورزی شده است و جا دارد از تلاش همه دست اندرکاران عوامل مربوطه تشکر و قدر دانی به عمل آید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید