Iranian Agriculture News Agency

در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین:

هرگونه تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه تغییر کاربری در خارج از محدوده شهر ممنوع است و در موضوع باغستان سنتی به طور کلی هیچگونه مجوزی درباره ساخت و ساز در باعستان سنتی صادر نمی‌شود و به شدت با احداث بنا در باغستان سنتی برخورد می‌شود.

هرگونه تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، پرویز عبدی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین با بیان اینکه امسال ۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در باغستان سنتی تخریب شد، افزود: مردم می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۱ هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در باغستان سنتی را گزارش کنند تا با حضور نماینده دادستان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخورد شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: در حریم شهر قزوین، سازمان باغستان‌ها و شهرداری‌ها نسبت به ساخت و ساز‌های غیرمجاز مسئول هستند و باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی افزود: ۶ اکیپ از سوی سازمان باغستان سنتی در کنار گشت‌های کنترل سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وظیفه کنترل وضعیت باغستان سنتی را بر عهده دارند و هر گونه ساخت و ساز بدون نظر شورای حفظ حقوق بیت المال ممنوع است.

عبدی تصریح کرد: هیچ مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی قزوین صادر نشده است و به هیچ وجه هم صادر نخواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید