Iranian Agriculture News Agency

دیدار مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان با فرماندار شهرستان هلیلان

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج کشاورزی سازمان جهت فراهم سازی شرایط آموزش کشاورزان شهرستان هلیلان با فرماندار این شهرستان بازدید نمود.

دیدار مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان با فرماندار شهرستان هلیلان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، حشمت سیاهی گفت: این دیدار با حضور فرماندار هلیلان، آقای دکتر توکلی پژوهشگر مروج ارشد و مدیر مطالعات و ارزشیابی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور و مهندس صابری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

سیاهی اضافه کرد: در این دیدار آقای شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان به پتانسیل ها و ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان بویژه اراضی مستعد ، خاک مناسب و پروژه های آب و خاک پمپاژ داجیوند و گلخانه ۱۵ هکتاری ، طرح احداث باغات ۶۰۰ هکتاری زیتون روستای سرچم توسط کشت و صنعت شهید مطهری وابسته به بنیاد مستضعفان کشور و سرمایه گذاری بنیاد علوی در بخش کشاورزی شهرستان اشاره کرد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان ضمن تشکر و قدردانی از مهندس شهبازی فرماندار هلیلان از نگاه ویژه ایشان به بخش کشاورزی و اختصاص بیشترین سهم اعتبارات شهرستان در سال ۱۴۰۰ به فصل کشاورزی و آب تشکر نموده و با توجه به اهمیت و ضرورت فعالیتهای آموزشی ترویجی و وجود کشاورزان پیشرو و نمونه ملی در سطح شهرستان خواستار افزایش سهم زیر بخش ترویج و مراکز جهاد کشاورزی از اعتبارات فصل کشاورزی و آب شهرستان شد.

وی افزود: دکتر توکلی نیز آمادگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی را جهت اعزام پژوهشگران مروج ارشد در راستای حل مشکلات کشاورزان شهرستان اعلام کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید