Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

ن ثبت بیش از ۸۵ درصد از اراضی کشاورزی استان لرستا "سامانه سیاک"

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:"طرح سامانه سیاک" در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک بوده که از جمله طرح های راهبردی وزارت جهاد کشاورزی محسوب می گردد که در استان لرستان نیز درحال تحقق است.

ن ثبت بیش از ۸۵ درصد از اراضی کشاورزی استان لرستا "سامانه سیاک"

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ اسفندیار حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی درجلسه هم افزایی و نحوه همکاری مدیران  سازمان و ادارات تابعه به منظور چگونگی استفاده از اطلاعات کشاورزی در"سامانه سیاک" درکاداستر گفت: ازمزایای طرح "سامانه سیاک" اجرای طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی، اجرای کامل قانون یکپارچه سازی اراضی، برنامه ریزی برای کشت محصولات کشاورزی و افزایش تولید است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: درهمین راستا مدیران ستادی و ادارات تابعه  باید با گفتگو و تبادل نظر جهت توسعه این طرح تلاش کنند و با ارائه آمار و اطلاعات دقیق و صحیح در بخش اراضی و سایر بخش های کشاورزی در اجرای طرح "سامانه سیاک" تلاش کنند.

 در پایان این جلسه به دستور‌ رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مصوب شد کارگروه مشترکی با محوریت معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، مدیریت امور اراضی، اداره کل منابع طبیعی و اداره آمار وفناوری اطلاعات تشکیل شود و در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها  باقیمانده اطلاعات خود را در"سامانه سیاک" ثبت کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید