Iranian Agriculture News Agency

استاندار لرستان گفت:

طرح احداث گاوداری صنعتی ٧ هزار راسی دارای توجیه اقتصادی و فنی است

استاندار لرستان گفت: پروژه گاوداری هفت هزار راسی بهرام آباد منطبق بر نیاز و استعداد منطقه است بنابراین دارای توجیه اقتصادی و فنی است.

طرح احداث گاوداری صنعتی ٧ هزار راسی دارای توجیه اقتصادی و فنی است

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ سید موسی خادمی  استاندار لرستان  در مراسم کلنگ زنی گاوداری ۷ هزار راسی روستای بهرام آباد دورود با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری نیازمند سه عنصرمهم است،؛ اظهار کرد:  *طرح باید توجیه اقتصادی و فنی داشته باشد، سرمایه گذار از اهلیت لازم برخوردار همچنین بانکها و دستگاههای اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

 وی افزود: پروژه‌ ا ی که امروز کلنگ زنی شد شرایط لازم را برای سرمایه گذاری داشت، طرح منطق بر نیاز و استعدا منطقه است، از طرفی سرمایه گذار اهل کار است و در تامین منابع مالی نیز توانایی لازم را دارد.

 استاندار لرستان گفت: در کنار توسعه گردشگری منطقه، توجه به بخش کشاورزی نیز می‌تواند توسعه و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

 خادمی تاکید کرد: اگر زنجیره کامل و کشت و صنعت تکمیل شود قطعا ارزش افزوده اقتصادی بیشتری عاید منطقه خواهد شد، ما هم از همه توان خود برای پیشرفت پروژه استفاده خواهیم کرد.

 در پایان آقای دکتر خادمی، استاندار لرستان از آقای دکتر حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به منظور تلاش برای ایجاد پرورش گاو شیری ۷ هزار راسی با استفاده از سرمایه بخش خصوصی تشکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید