Iranian Agriculture News Agency

بازدید جانشین دادستان از کشتارگاه صنعتی ایلام

با دستور دادستان مرکز استان و به منظور تسریع در خرید دام مازاد عشایر صورت گرفت؛ بازدید جانشین دادستان و جمعی از مسئولان ذیربط از کشتارگاه صنعتی ایلام! 

بازدید جانشین دادستان از کشتارگاه صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، با دستور دادستان مرکز استان ایلام و به منظور زمینه سازی برای تسریع در خرید دام مازاد عشایر استان که یکی از دغدغه های اصلی این ذخایر انقلاب است؛  «امیری مقدم» جانشین دادستان، «اصلانی»مدیرکل بازرسی، «یاسمی»مدیرکل امور عشایر، «پورنجف» مدیرکل دامپزشکی، «شیرخانی»مدیرکل پشتیبانی امور دام و جمعی از کارشناسان ذیربط؛ از کشتارگاه صنعتی ایلام بازدید کردند.

گفتنی است؛در این بازدید مسائل و مشکلات این کشتارگاه احصاء و دستورات مقتضی برای رفع موانع و مشکلات مطروحه صادر شد و مقرر گردید که این موارد در فرجه زمانی مشخص، اصلاح گردند و زمینه برای خرید دام مازاد عشایر استان و کشتار دامهای خریداری شده فراهم گردد.

لازم به ذکر است؛ کشتارگاه صنعتی ایلام هم اکنون با ۴۰ نفر نیرو از ظرفیت، تجهیزات و امکانات مناسبی برای کشتار دام و تامین گوشت سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم برخوردار است و می طلبد که بیش از پیش مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید