Iranian Agriculture News Agency

انجام شد

رونمایی از اپلیکیشن و کد دستوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

اپلیکیشن و کد دستوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین به عنوان اولین نمونه در نوع خود در کشور، طی مراسمی رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکیشن و کد دستوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مراسم رونمایی از این اپلیکیشن و کد دستوری در‍ اولین جلسه شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین در سال جاری که با حضور نمایندگان محیط زیست، وزارت علوم و جهاد کشاورزی و اعضای شورای استانی در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید، به انجام رسید.

فرامرز حریری مقدم رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در این مراسم گفت: با راه اندازی این اپلیکیشن و کد دستوری (USSD) اطلاع از فرآیندهای سازمان و پیگیری امور به صورت الکترونیکی و با صرف کمترین وقت و هزینه انجام می‌شود.

وی افزود: کاهش مراجعات غیرضروری به سازمان هم نقش مهمی در مقابله با اپیدمی کرونا داشته و هم از بار مضاعف کارشناسان مسئول نظام مهندسی و همچنین بر کادر درمان خواهد کاست.

حریری مقدم اضافه کرد: فراگیری کرونا آغاز فصل نوینی از فعالیت برای کلیه نهادها و از جمله این سازمان بود ه منجر به تقویت ساختارهای ارتباطی و اطلاعاتی هوشمند و مجازی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انجام وظایف و خدمات سازمان در کوتاهترین زمان و بالاترین کارآیی و پویایی همراه با کاهش هزینه‌ها برای ذینفعان شد.

وی در ادامه بیان داشت: در راستای تاکید ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در جهت استفاده حداکثری ساختمان مجازی و بهره گیری از این خدمات، مردمی کردن بهره‌وری کشاورزی، ارتقای ضریب نفوذ دانش در کشاورزی و توسعه و گسترش کشاورزی دانش بنیان اقدام به طراحی این اپلیکیشن شد.

وی تسهیل و کاهش فرآیند اداری را یکی از مزیت های این اپلیکیشن دانست و خاطر نشان کرد: افزایش سطح آگاهی مردم، پرهیز از مراجعات غیر ضروری، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش آلودگی هوا، تسهیل و شفاف سازی در فرآیند با نمایش تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های صدور مجوز و کاهش زمان ثبت درخواست و حصول نتیجه را از جمله مزایای متعدد استفاده از امکانات فراهم شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی از زحمات و حمایت‌های همکارانی که در طراحی این اپلیکیشن مشارکت کرده بودند، قدردانی نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید