Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان خبر داد:

راه اندازی سامانه مالیار در امتداد در امتداد سامانه بازارگاه

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از راه اندازی سامانه مالیار در امتداد در امتداد سامانه بازارگاه خبر داد.

راه اندازی سامانه مالیار در امتداد در امتداد سامانه بازارگاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان هدف از راه اندازی سامانه «مالیار» را ارتقاء سلامت اداری و رعایت عدالت اجتماعی و تامین رضایت دامداران اعلام کرد و گفت: از ابتدای مردادماه سال جاری توزیع تمامی نهاده‌های دامی از طریق سامانه «مالیار» در امتداد سامانه بازارگاه انجام می‌شود.

نجیب زاده افزود: هر شهرستان یک نفر به عنوان متصدی سامانه «مالیار» به معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان معرفی می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود: تلاش بر این است که کار پلاک کوبی تمامی جمعیت دامی  استان، اعم از سبک و سنگین با جدیت تمام انجام شود تاکنون از جمعیت ۵ میلیون واحد دامی استان حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس هویت گذاری و ثبت در سامانه هویت شده است.

نجیب زاده در پایان گفت: تلاش بر این است که سامانه مالیار به سامانه هویت گذاری دام لینک شود و همچنین جلسه توجیهی عوامل اجرایی توزیع نهاده‌های دامی در سطح شهرستان نیز برگزار ‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید