Iranian Agriculture News Agency

عنایتی در گفتگو با ایانا خبر داد:

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار (بارانی) به مساحت 7.2 هکتار در شهرستان بستان آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد از افتتاح طرح آبیاری تحت فشار (بارانی) به مساحت 7.2 هکتار به مناسبت هفته جهادکشاورزی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار (بارانی) به مساحت 7.2 هکتار در شهرستان بستان آباد

علی عنایتی در حاشیه مراسم افتتاح طرح آبیاری تحت فشار (بارانی) در روستای شیروانه ده به مساحت 2 هکتار در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در این طرح هزینه کل پروژه 873 میلیون ریال بوده که از این مبلغ سهم آورده شخصی  337 میلیون ریال و 500 میلیون ریال سهم یارانه دولتی می باشد.

وی با بیان اینکه بطور همزمان با این طرح دو پروژه ی دیگر هم افتتاح گردید گفت: پروژه  اول به مساحت 2.6 هکتار آبیاری تحت فشار در روستای سقین سرا با هزینه کل طرح 1010.4 میلیون ریال که سهم سازمان 650 میلیون ریال و آورده شخصی 365 میلیون ریال  و پروژه دوم به مساحت 2.6 هکتار در روستای آبریز با هزینه کل 1020 میلیون ریال  از این مبلغ 300 میلیون ریال  سهم سازمان و 719 میلیون ریال آورده شخصی به مرحله بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد با تأکید بر لزوم گسترش اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در این شهرستان گفت: افتتاح این گونه طرح ها باعث صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی، افزایش سطح زیرکشت افزایش سطح درآمد روستاییان، ایجاد ارزش افزوده در بخش کشاورزی و باعث ایجاد رونق تولید در سطح شهرستان خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید