Iranian Agriculture News Agency

افتتاح دفتر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی روستای پیغام شهرستان کلیبر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلیبـر از افتتاح دفتر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در روستای پیغام بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشـاورزی در سال 1400 خبر داد.

افتتاح دفتر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی روستای پیغام شهرستان کلیبر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیاوش حضـوری حاشیه مراسم افتتاح دفتر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی روستای پیغام شهرستان کلیبر که با حضور معاون فرماندار شهرستان کلیبـر و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد گفت: مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی با 10 نفر کارشناس کشاورزی در دهستان پیغان چایی بخش اعظم وظایف غیرحاکمیتی (تصدیگری) بخش کشاورزی را تحت نظارت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: به منظور دسترسی آسان کشاورزان به خدمات، این مرکز در دهستان پیغان چایی راه اندازی شده که باعث جلوگیری از تحمیل هزینه و هدررفت زمان کشاورزان خواهد شد.

 محمدی معاون فرماندار شهرستان کلیبر نیز ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر و تشکر از مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای انجام وظایف محوله بخش کشاورزی گفت: ارتباط تنگاتنگ و هماهنگی کارشناسان بخش خصوصی با مدیریت جهاد کشاورزی در راستای ارائه خدمات بهینه به کشاورزان و حل مسایل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 شهرام شفیعی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز خواستار توانمندسازی کارشناسان بخش خصوصی و شرکتهای فنی و مشاوره ای از طریق شرکت در دوره های آموزشی در راستای ارائه خدمات بهتر و راهنمایی های صحیح به بهره برداران بخش کشاورزی شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید