Iranian Agriculture News Agency

مقدسی در گفتگو با ایانا:

قیمت هر کیلوگرم شیرخام 6 هزار و 400 تومان اعلام شد

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: قیمت هر کیلوگرم شیر خام توسط کارگروه وزارت جهاد کشاورزی، 6 هزار و 400 تومان اعلام شد.

قیمت هر کیلوگرم شیرخام 6 هزار و 400 تومان اعلام شد

سید احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با  قیمت جدید شیر خام اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار مسئولیت قیمت گذاری شیر را به کارگروهی در وزارت جهاد کشاورزی با ریاست دکتر گیلانپور  معاون توسعه بارگانی وزارت جهاد کشاورزی و با حضور دکتر رضایی معاون امور تولیدات دامی، دکتر تابش رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و تشکل های بخش تولید سپرده است.

وی افزود: در این کارگروه، قیمت پیشنهادی تشکل ها 6هزار و 660 تومان بود اما در نهایت قیمت 6 هزارو 400 تومان به تصویب رسید که این قیمت با هر دهم افزایش و کاهش چربی، 80 تومان کم یا زیاد می شود.

مقدسی با اشاره به دلایل تعیین این قیمت تصریح کرد: این قیمت با توجه به افزایش نرخ عوامل تولید و افزایش قیمت جهانی نهاده های دام و طیور تعیین است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران در رابطه با افزایش قیمت لبنیات پس از تغییر قیمت در شیر خام خاطرنشان کرد: تعیین قیمت جدید لبنیات هم در حال بررسی است و به زودی قیمت آن توسط ستاد تنظیم بازار اعلام می شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید