Iranian Agriculture News Agency

در خرداد ماه سال جاری:

برگزاری دو دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از برگزاری 2 دوره آموزشی ترویجی در قالب کارگاه های آموزشی یکروزه با هدف افزایش توان علمی و تجربی بهره برداران در خردادماه سالجاری خبر داد.

برگزاری دو دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از برگزاری 2 دوره آموزشی ترویجی در قالب کارگاه های آموزشی یکروزه با هدف افزایش توان علمی و تجربی بهره برداران در خردادماه سالجاری خبر داد.

وی گفت: این دوره های آموزشی ترویجی با محوریت مدیریت بیماری جارویی بادام و بیماری سرشاخه خوار هلو در طرح عمان سامانی با حضور تعدادی از بهره برداران و حضور دکتر شبانی مدیر حفظ نباتات استان برگزار شده است.

احمدزاده خاطرنشان شد: با توجه به شرایط بیماری کرونا که امکان برگزاری بیشتر کلاسهای ترویجی گروهی را نداریم، کارشناسان پهنه از طریق توزیع بروشور، کتابچه های ترویجی، اطلاعیه های فنی و حتی از طریق فضای مجازی به رسالت آموزشی و ترویجی خود ادامه می دهند.

وی در پایان گفت: امید است با تداوم بخشیدن به امر آموزش و ترویج همچنین همکاری تنگاتنگ با محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بتوان در ارایه آخرین دستاوردها در راستای افزایش بهره وری محصول، گامهای موثری برداشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید