Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

چهار میلیون و ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور تنظیم بازار و همچنین حفظ ثبات بازار مرغ در این استان، از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم در سطح استان توزیع شده است.

چهار میلیون و ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: این میزان مرغ معادل هفت میلیون و ۹۳۶ هزار و ۸۲۸ کیلوگرم بوده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت نیز یک هزار و ۵۶ تن مرغ گرم بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و با هدف کمک به استان‌های همجوار به استان البرز ارسال شده است.

خمسه بیشترین میزان توزیع مرغ گرم در طول این سه ماه گذشته را خرداد ماه عنوان کرد و گفت: در طول این ماه یک میلیون و ۶۱۰ هزار و ۹۴۶ قطعه معادل سه میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۵ کیلوگرم مرغ در بازار استان قزوین توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر زنجیره تولید و توزیع مرغ در استان با هدف برخورد با متخلفان بی وقفه و به شکل شبانه روزی انجام می‌شود گفت: سه کشتارگاه مرغ قزوین، گوهر طیور و به‌پرور مسؤول کشتار مرغ‌ها در استان را بر عهده دارند و همکاران مجموعه جهاد کشاورزی با حضور دائمی و شبانه روزی در این کشتارگاه‌ها بر نحوه توزیع مرغ نظارت کامل دارند.

خمسه میزان تولید مرغ در استان قزوین را دو برابر تقاضا اعلام کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا با مدیریت تنظیم بازار مشکلی از نظر تامین مرغ در استان وجود نداشته باشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید