Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

جهاد کشاورزی قزوین از سرمایه‌گذاری در راستای توسعه طرح‌های گلخانه‌ای حمایت ویژه می‌کند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این سازمان از جذب ‌سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان قزوین بویژه به منظور توسعه طرح‌های گلخانه‌ای حمایت ویژه کرده و شرایط را برای اجرای طرح‌های بزرگ و نوین تسهیل می‌کند.

جهاد کشاورزی قزوین از سرمایه‌گذاری در راستای توسعه طرح‌های گلخانه‌ای حمایت ویژه می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه، رییس این سازمان صبح امروز دو‌شنبه در نشست با ‌یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی که با حضور تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی،  حسینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین و سمیعی مشاور مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کل کشور برگزار شد، گفت: در سال‌های اخیر همواره تلاش شده است تا فرایند سرمایه‌گذاری در ‌بخش‌های مختلف کشاورزی استان با هدف توسعه پایدار این بخش تسهیل شود و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران با تلاش و پیگیری ویژه برطرف گردد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های بزرگی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان در حال اجرا می‌باشد، گفت: استان قزوین با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ مورد توجه ویژه قرار دارد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد سرمایه‌گذار از طرح‌های گلخانه‌ای بزرگ پیشنهادی از جمله شهرک‌های گلخانه‌ای در دست احداث یا در حال مطالعه استان بازدید و طرح خود را جهت بررسی به سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید