Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت:

دیدار مدیر جهاد کشاورزی با همراهی مسیولین ادارات تابعه با امام جمعه شهرستان شهربابک

مدیر جها کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سنگر ساز بی سنگر هفته جهاد کشاورزی را به مردم، خانواده محترم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جامعه کشاورزی تبریک گفت.

دیدار مدیر جهاد کشاورزی با همراهی مسیولین ادارات تابعه با امام جمعه شهرستان شهربابک

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، منگلی با برشمردن  تلاش ها و زحمات  صادقانه کارکنان این مجموعه  در بخش های ترویج ، تولیدات گیاهی و دامی ، امور اراضی، تنظیم بازار  جهت  تامین امنیت غذایی  و خدمت رسانی به کشاورزان و تولید کنندگان  وبهره برداران بخش کشاورزی شهرستان  افزود: کارکنان این مجموعه با  فرهنگ جهادی  و بی ادعا تمام تلاش خود را در جهت توسعه  کشاورزی و دامپروری وبرطرف کردن موانع و مشکلات موجود  به کار گرفته‌اند.

در ادامه حاج اقا انصاری  امام جمعه شهرستان ضمن تبریک دهه کرامت و هفته جهاد اظهار داشت:  همانگونه که جهاد گران جهاد  سازندگی در هشت سال دفاع مقدس دلاوری ها و پایمردی های بی شماری از خود بجا گذاشته اند، هم اینک نیز در جنگ اقتصادی با همت و تلاش خالصانه حماسه آفرینی کنند.

ایشان در ادامه  نسبت به شرکت پرشور کارکنان و  بهره برداران این بخش  در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید و در پایان برای تمامی تلاش گران این عرصه  ارزوی موفقیت و کامیابی کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید