Iranian Agriculture News Agency

واگذاری ٣١۴ دستگاه تراکتور به کشاورزان سیستان و بلوچستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از واگذاری 314 دستگاه انواع تراکتور به کشاورزان سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال1400خبر داد.

واگذاری ٣١۴ دستگاه تراکتور به کشاورزان سیستان و بلوچستان

امان ا...طوقی درگفتگو با خبرنگار ایانا در استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در اولین مرحله از توزیع ماشین آلات کشاورزی در سال جاری با هماهنگی های انجام شده با مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تعداد٣١۴ دستگاه انواع تراکتور زراعی و باغی سبک و نیمه سنگین  در ١٨ مدل تراکتور تولیدی شرکت تراکتور سازی ایران بین متقاضیان در سطح ٢٣ شهرستان استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: واگذاری این تراکتورها بصورت تسهیلاتی است که ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد وام بانکی از طریق بانک کشاورزی است.

طوقی افزود: برای ارتقای توسعه مکانیزاسیون، ٨٠٠ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات خط اعتباری شماره 8 مکانیزاسیون به بهره برداران متقاضی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به این که بیشترین سهمیه تراکتور اختصاص یافته به استان از نوع تراکتور ۴٧۵ جفت دیفرانسیل است، گفت: در سال گذشته ۶٣٠ دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی بین کشاورزان متقاضی سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید