Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری:

رونق تولید در بخش کشاورزی مستلزم تفکر جهادی و انقلابی است

مدیرکل دامپزشکی استان در پیامی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، این هفته را به فعالان عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

رونق تولید در بخش کشاورزی مستلزم تفکر جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، محمد اسدی مدیرکل دامپزشکی استان در پیامی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، این هفته را به فعالان عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

به نام خدا

((هوانشاکم من الارض و استعمرکم فیها))  (هود 61)

اوست خدایی که شما را از زمین آفرید و آبادی آن را به شما واگذاشت.

در جهان امروز کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت مورد توجه است  و تأمین غذا به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر همواره مورد نظر برنامه ریزان و سیاست گذاران برنامه های توسعه ای کشورهای مختلف بوده است. در کشور ما نیز این مهم از دیرباز با عنایت به وضعیت جغرافیایی خاص و وجود منابع عظیم آب و خاک و وجود اقلیم چهارفصل در تمامی فصول سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 پیوند مبارک دو کلمه جهاد و کشاورزی نیز رسالت بزرگی را بر گردن مدیران و صاحبنظران این بخش قرارداده تا آنجا که کشاورزی و رونق آنرا مستلزم تفکرجهادی و انقلابی کرده است. هرساله در این ایام از 21 لغایت 27 خردادماه، به عنوان هفته جهادکشاورزی نامگذاری شده است و فرصت مغتنمی را در اختیار فعالان این بخش قرارمی دهد، تا با نگاهی به عملکرد گذشته، با برنامه ریزی و هماهنگی با سایر دستگاههای مرتبط گامی در جهت توسعه این بخش برداریم.

اینجانب با تبریک این هفته به همه کشاورزان و تولیدکنندگان عزیز استان و کشور، دست همه آنها را به گرمی می فشارم و برای رونق تولید در بخش کشاورزی و تأمین بهداشت و سلامت غذای جامعه، مجموعه دامپزشکی استان با تمام امکانات موجود و در حد بضاعت و توان خود همگام با همه ارکان وزارت جهادکشاورزی از هیچ کوششی فروگذار نخواهدکرد.

 

به امید روزهای سرشار از برکت و روزی برای تمام کشاورزان و تولیدکنندگان عزیز

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید