Iranian Agriculture News Agency

احداث ۵۰ کیلومتر جاده بین‌مزارع در شهرستان فارسان

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فارسان از احداث و مرمت جاده‌های دسترسی به مزارع روستاهای شهرستان به طول ۵۰ کیلومتر با اعتبار 11 میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

احداث ۵۰ کیلومتر جاده بین‌مزارع در شهرستان فارسان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، ابراهیم کوچکی گفت : ترمیم و بازسازی جاده های دسترسی به مزارع جهت بازدید به موقع کارشناسان پهنه از مزارع و تغذیه زراعت و باغات، مبارزه با علف های هرز در جهت افزایش راندمان تولید و همچنین تسهیل ورود ماشین آلات کشاورزی در فصل کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی است.

وی گفت :به منظور افزایش راندمان آبیاری و سهولت در انجام آن بیش از ۲ هزار ۴۵۰ متر از کانالهای کشاورزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بتنی شد.

 کوچکی افزود :همچنین در راستای مبارزه با خشکسالی ۶ رشته از قنوات شهرستان فارسان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مرمت و لایروبی شد.

وی اظهار داشت: جهت سهولت رفت وآمد بهره برداران  کشاورزی ۵۰کیلومتر از جاده های بین مزارع این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مرمت و بازسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فار سان تصریح کرد :با تخصیص اعتبارات لازم در سال جاری روند اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان ادامه می یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید