Iranian Agriculture News Agency

دولت آینده به رونق بخش کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی استان یزد بر لزوم اهتمام جدی تر دولت آینده به رونق و توسعه بخش کشاورزی تأکید نمود.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد : آیت ا... تقوی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش بخش کشاورزی در تأمین امنیت غذایی و ارتزاق آحاد جامعه در شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه ، حذف قوانین دست و پاگیر اداری و موانع پیش روی تولید کنندگان و بهره برداران را در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است لازم برشمرد و ضرورت علمی کردن کشاورزی از جمله اصلاح بذر و نهال ، تولید علوفه ، تغییر نسل دام ها و ... را به عنوان اهداف مد نظروزارت جهاد کشاورزی یادآوری کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  همچنین هوشمندی کشاورزان ، بهره برداران و تولید کنندگان یزدی را به عنوان الگویی برای سایر مناطق کشور برشمرد که با وجود خشکی این منطقه دستاورد های کمی و کیفی زیادی را در حوزه کشاورزی کشور به دست آورده اند .

برپایه این گزارش در این جلسه همچنین ، سید ابوالفضل وکیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ضمن خوشامد گویی و تبریک هفته جهادد کشاورزی ، برنامه ها و سیاست های این سازمان را در راستای استفاده بهینه از منابع آب و خاک ، اصلاح الگوی کشت ، استفاده از آب مجازی ، توسعه گلخانه ها ، پرورش دامهای سبک مولد و پربازده ، آبزی پروری در محیط های بسته و ... را تشریح نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید