Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

مدیر کل شیلات خوزستان طی پیامی فرارسیدن هفته جهادکشاورزی را به تمامی تلاشگران عرصه کشاورزی و جهادگران تامین امنیت غذایی کشور به ویژه جامعه بزرگ شیلات استان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، فتح اله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان طی پیامی فرارسیدن هفته جهادکشاورزی را به تمامی تلاشگران عرصه کشاورزی و جهادگران تامین امنیت غذایی کشور به ویژه جامعه بزرگ شیلات استان تبریک گفت.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ خرداد، سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز هفته جهاد کشاورزی را که یادآور مجاهدتها و زحمات شبانه روزی جهادگران در سالهای آغازین انقلاب اسلامی و در عرصه های تولید و سازندگی در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب و حضور موثر در صحنه های دفاع مقدس است را به تلاشگران بخش کشاورزی به ویژه جامعه بزرگ شیلات استان، کارکنان، جامعه آبزی پروری و صیادی، اتحادیه ها و تعاونی های شیلات خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دست پرتوان جهادگران، بذر انقلاب را در دل محرومترین و مستضعف ترین قشر جامعه، یعنی روستاییان، کاشت و تیرآنان قلب بزرگترین دشمنان را نشانه گرفت؛ جهاد گران گمنام و بی نشان در عرصه های تولید و نبرد تلاش کردند و شجاعانه در سخت ترین شرایط، بزرگترین موانع را از سر راه انقلاب اسلامی برداشتند. آنان مخلصانه و با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل به یاری رزمندگان اسلام پرداختند و " سنگرسازان بی سنگر"  لقب گرفتند.

اینک هفته جهاد کشاورزی را در حالی گرامی می داریم که بحمدالله استان خوزستان توانسته با بهره گیری از کارشناسان تخصصی و تلاش بهره برداران کارآمد بخش کشاورزی در زمینه تولید بسیاری از محصولات اساسی به پایداری تولید برسد و جایگاه ویژه ای را در تولید محصولات کشاورزی کسب کند. *رتبه برتر در حوزه شیلات به ویژه مقام نخست در زمینه آبزی پروری نمونه ای از این موفقیت هاست*؛ این هفته فرصت ارزشمندی است تا با مرور بر تجارب به دست آمده و تبیین پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در جهت جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی قدرتمند گام برداریم.

امید است با تأسی از راه معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و بکارگیری رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و با همدلی در جهت "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" گام برداشته تا شرایط تحریم‌های ظالمانه را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید